![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=867,h=560,fit=crop,trim=372.8033472803348;81.00470957613814;0;302.3547880690738/A0x3PO5xwZs61Vg4/tlo-szkolenie-A3QPEVy0GoUy0zPb.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=328,h=320,fit=crop,trim=287.2340425531915;120.57416267942584;0;451.67464114832535/A0x3PO5xwZs61Vg4/tlo-szkolenie-A3QPEVy0GoUy0zPb.png)
![Customer Discovery Toolkit](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=168,h=171,fit=crop,trim=0;6.292397660818713;0;6.292397660818713/A0x3PO5xwZs61Vg4/zrzut-ekranu-2024-02-06-073544-m2WrBMK30VCKvewb.png)
![Customer Discovery Toolkit](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=198,h=200,fit=crop,trim=0;2.69;0;2.69/A0x3PO5xwZs61Vg4/zrzut-ekranu-2024-02-06-073544-m2WrBMK30VCKvewb.png)
Jak identyfikować realną wartość dla klienta i użytkownika
Jak dopasować rozwiązania do potrzeb rynku?
Jak przeprowadzić wywiad z użytkownikiem?
Jak mierzyć efektywność rozwoju produktu?
2750 PLN + vat EarlyBirds
Cena regularna: 3000PLN.
DZIĘKI TEMU SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ
Budować lepsze zrozumienie potrzeb klienta/biznesu;
Dopasowywać rozwiązania do rozwiązywanych problemów;
Planować strategię rozwoju produktu;
Komunikować wymagania i ich kontekst do Zespołu;
Angażować klienta/biznes w proces wytwórczy;
Dostarczać szybciej wartościowy produkt;
Dobierać odpowiedni poziom szczegółowości specyfikacji;
Używać metryk produktowych do wspierania procesu decyzyjnego;
Lepiej angażować zespół;
Używać sprawdzonych technik Product Management'u.
Szkolenie POT to zaawansowane szkolenie skupione na konkretnych technikach wykorzystywanych w codziennej pracy Produkt Ownera i Produkt Managera.
100% praktyki, nastawione na konkretne umiejętności.
Dla Product Ownerów, Product Managerów szukających narzędzi do efektywniejszego zarządzania produtem oraz lepszej współpracy z Interesariuszami i swoim zespołem.
Dla Analityków i Scrum Masterów, którzy chcą lepiej wspierać swoje zespoły.
DLA KOGO?
Badanie potrzeb użytkowników w praktyce.
13 - 14 marca 2024 Warszawa (16h = 2x 9:00 - 17:00)
18 - 19 marca 2024 Online (16h = 2x 9:00 - 17:00)
14 - 15 maja 2024 Warszawa (16h = 2x 9:00 - 17:00)
21 - 22 maja 2024 Online (16h = 2x 9:00 - 17:00)
intensywny, praktyczny warsztat
materiały w formie elektronicznej,
CERTYFIKAT ukończenia,
lunch, kawa, napoje, przekąski (onsite).
wsparcie mailowe trenera po szkoleniu.
CENA OBEJMUJE
Metoda organizacji Produkt Backlogu (Input/output);
Impact Mapping;
Miary wartości produktu;
(proto) Persony
5 faz rozwoju produktu.
User Journey + identyfikowanie miejsc bólu użytkownika
Praca na celach (Sprintu, produktu, firmy) i system OKR
User Story Mapping;
User Stories + metody INVEST i 3C;
Metody dzielenia User Story (L. Lawrence);
PROGRAM SZKOLENIA
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=337,h=337,fit=crop/A0x3PO5xwZs61Vg4/20231116_094135-YKba1g86xwfGrgwW.jpg)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=337,h=337,fit=crop/A0x3PO5xwZs61Vg4/20231116_114216-Aq26eKGvZQuw7XLy.jpg)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=337,h=337,fit=crop/A0x3PO5xwZs61Vg4/20231116_114231-YanM6K0ypEUzaVRk.jpg)
Zarezerwuj miejsce
![Product Owner Toolkit](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=196,h=200,fit=crop,trim=0;2.9543147208121825;0;2.9543147208121825/A0x3PO5xwZs61Vg4/pot-badge-AVLzD9G3BOiWlWOG.png)
![Product Owner Toolkit](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=142,h=143,fit=crop,trim=4.111111111111111;0;4.111111111111111;0/A0x3PO5xwZs61Vg4/pot-badge-AVLzD9G3BOiWlWOG.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=1920,fit=crop/A0x3PO5xwZs61Vg4/zrzut-ekranu-2024-01-03-153613-AwvJlLRxQrHojwD0.png)